Re: Pamięci ECC lub z kontrolą parzystości.

Autor: Marcin Wojtczuk (fvfalse_at_hakerzy.zmroku)
Data: Fri 13 Jun 2003 - 01:53:52 MET DST

Jacek Maciejewski claimed:
> "Używaj pamięci ECC lub pamięci z kontrolą parzystości. Parzystość
> dodaje możliwość wykrycia, czy dane w pamięci nie zostały uszkodzone.
> Większą funkcjonalność oferuje pamięć ECC, która umożliwia korekcję w
> locie pojedynczego bitu, który uległ uszkodzeniu."

To poradnik admina ? A pisz± co¶ o plamach na słońcu ?

> Ponieważ w swoim kompie mam prawdopodobnie problem wynikaj±cy z tego
> że użyta pamięć nie spełnia w/w warunków, mam pytanie.

Błędna diagnoza - taki problem występuje tylko wtedy gdy nie można sobie
pozwolić na błędy pamięci i opłaca się zainwestować w pamięć z korekcj±. Tylko
przy bardzo poważnych zastosowaniach należy się tym przejmować.

> Jak
> mianowicie, w praktyce, kupuj±c np. na Allegro czy choćby w sklepie
> odróżnić pamięci ECC (lub z kontrol± parz.) od nie maj±cych tej
> wła¶ciwo¶ci?

Ani na allegro ani w sklepie bym nie kupował. Skoro zadajesz takie pytania to
nie wiesz do końca o co chodzi i powiniene¶ zatrudnić fachowca. Prowadzisz
przecież poważny biznes w którym jeden bł±d pamięci to ogromne koszty, tak ?

--
     [ http://www.stringi.com/viper/ ]
 FastViper (at) poczta (dot) onet (dot) pl