Pamięci ECC lub z kontrolą parzystoci.

Autor: Jacek Maciejewski (jacmac-nospam_at_go2.pl)
Data: Thu 12 Jun 2003 - 14:15:06 MET DST

Witam!

W pewnym poradniku znalazłem taki fragment:

"Używaj pamięci ECC lub pamięci z kontrolą parzystości. Parzystość
dodaje możliwość wykrycia, czy dane w pamięci nie zostały uszkodzone.
Większą funkcjonalność oferuje pamięć ECC, która umożliwia korekcję w
locie pojedynczego bitu, który uległ uszkodzeniu."

Ponieważ w swoim kompie mam prawdopodobnie problem wynikaj±cy z tego
że użyta pamięć nie spełnia w/w warunków, mam pytanie. Jak
mianowicie, w praktyce, kupuj±c np. na Allegro czy choćby w sklepie
odróżnić pamięci ECC (lub z kontrol± parz.) od nie maj±cych tej
wła¶ciwo¶ci?

--
Jacek
***K7S5AL, Athlon1600+, 512MB SDR, GF4MX440, Barracuda 20GB,