Re: EPoX 8RDA+ i miernik temperatury procka

Autor: Offca (offcaNO_SPAM_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 12 Jun 2003 - 13:50:37 MET DST

> Chodzi mi o czujniki. *Niemożliwe* są identyczne przyrosty na diodzie
> procka i zewnętrznej czujce. Czym mierzysz i którymi czujnikami ?
> LM90 Remote to dioda procka, a zew. czujnik to teraz ci nie powiem --
> podaj model płyty.
Na plycie jest czujnik przy slocie AGP (ktory podaje temp obudowy), oraz
czujnik w srodku socketu bezposrednio pod jadrem procesora (z reszta tak jak
w wiekszosci plyt) a trzeci pomiar jest z diody procesora...
Odpowiedzialny za pomiary jest chip Winbond W83627HF... (jesli to ma dla
Ciebie znaczenie ISA port used:290, SMB port used:5100)... Program Soltek
Hardware Monitor podaje tylko ze chip ten odczytuje to z LM90 tak jak
pisales... milczy natomiast na temat nazw dwoch zewnetrznych czujnikow (ich
nazwy w instrukcji to RT1 i RT2)...
Model plyty to SL-75FRN2-RL

pzdr
Offca

PS. Jeszcze raz sprawdzalem pomiar bez obciazenia (41st-czujnik,
45,5st-dioda) i w stresie torture test prime95 (46st-czujnik, 51st-dioda).
Obie wartosci zmieniaja sie niezaleznie od siebie, pomiar co 2 sek. Procesor
12,5x166 @ 1,55V (1,6 default) - wiem ze to dziwne ale takie jest najnizsze
stabilne vcore.