pomocy - epox 8rda plus i nie plus

Autor: Leszek - ComaLand (sklep_at_comaland.pl)
Data: Thu 12 Jun 2003 - 11:52:26 MET DST

Witam - przeorientowałem się ostanio w kierunku płyt Epoxa na n-Force i
pojawiły mi sie problemy, których nie miałem na Soltekach.
Otóż XP instaluje się normalnie. Wszystko pracuje prawidłowo do czasu prób w
3DMarku, lub jakiejkolwiek innej aplikacji 3D.
Wtedy albo komputer umiera, albo wywala losowe komunikaty błędów (tak
absurdalnych, że ....)

Serwis w Pronoxie powiedział mi że to wina RAMU.
No zgadza się - błędy są RAMopodobne, ale TO SAMO ( wszystkie podzespoły)
przeniesione na Solteka chodzą jak brzytwa.

Przeglądałem parę tysięcy ostatnich postów i natknąłem się na problemy z
pamięciami jakie ogólnie robią N-Force'y. Czyżby Epoxy były szczególnie
wymagające?

Dodam jeszcze że problemy pojawiają się zarówno w dual channel jak i zwykłym
trybie z jedną pamięcią. ( a przetestowałem pamięci 11 sztuk - same
noname'y - fakt - jakieś elixiry i specteki, ale w Solteku wszystkie chodzą
jak burza0

Pomóżcie - bo już od zmysłów odchodzę. Memtest86 pokazuje po 3 godzinach
wszystko OK.

Leszek