Re: pomocy - epox 8rda plus i nie plus

Autor: Leszek - ComaLand (sklep_at_comaland.pl)
Data: Thu 12 Jun 2003 - 18:56:17 MET DST

Już sobie poradziłem - nie wiem czy jest to wina płyty czy pamięci - ale
problem znika gdy zejdę z magistrali 166 ( dla pamięci ) albo rozdzielę
pamięci tak, by nie pracowały w dual channel.
Problem jest tylko przy dual channel na 166(333) mhz.

Jest to ewidentny błąd kontrolera pamięci (bo samych pamięci zmieniłem
kilkadziesiąt) ale oczywiście serwis Epoxa nie potwierdza takiej informacji
i wzorem Asusa każe mi obsadzać Corsaire'ami albo Geilami albo conajmniej
Kingstone'ami.

A ja po prostu zmieniam Epoxa na Solteka i wszystko śmiga, że aż miło.

Leszek