Regulacja obrotow wentylatorow

Autor: Kubu$ (kubuss_at_go2.pl)
Data: Thu 12 Jun 2003 - 11:50:31 MET DST

Witam

Zamierzam zrobic ukladnik do regulacji obrotow wentylatorów w kompie na
podstawie temperatury, kit AVT-478
http://www.ep.com.pl/archiwum/pdf/1999/03/57_59.pdf

Chcialbym to zrobic na wentylatorze w zasilaczu i nad zasilaczem lub z
przodu na dole, gdzie lepiej ?? (obudowa big tower)
I tu mam watpliwosci co do wentylatora w zasilaczu czy to mu nie zaszkodzi a
jezeli nie to gdzie dac czujnik temperatury, kiedys rozbieralem inny
zasilacz aby zmienic wiatrak i byly w nim 2 radiatory, nie wiem jeszcze jak
jest w tym (Obudowa firmy Cedegen).

Pozdrawiam
Kubu$