Re: nforce2 czy kt400

Autor: jj (malin74_at_hoga.pl)
Data: Wed 11 Jun 2003 - 12:08:43 MET DST

Witam

Michał Młynarczyk <faq_at_telefon.gsm.pl> wrote in message
> A kto te enforsy kupuje? Garstka hobbystów. To jest żaden rynek.
> Poważny rynek to jest OEM, gdzie rządzi Intel, potem długo nic i SiS
> z Vią. Przy takiej skali można dostrzec pewne problemy, jakie sprawia
> chipset. Przy takiej skali można wywrzeć presję na jego producenta by
> go poprawił.

Np. ja go kupiłem i nie żałuję, jak również wielu moich kolegów.Po prostu w
tej chwili jest to najlepszy chipset dla Athlona i tyle. A skoro mówisz o
poważnym rynku OEM, oczywiście zgadzam się że chipsety Intela i długo długo
nic ,ale dlatego że wśród procesorów na tym rynku też króluje Intel, więc co
miałaby tam robić Nvidia ?

> Parę procent wolniej i parę procent drożej. Dzięki - wolę szybciej i
> taniej.

A ja wolę SCSI i co z tego. Zresztą nie przzesadzałbym z tą słabą
wydajnością, kwestia dopracowania sterowników.

> A ja patrzę na to z drugiej strony. Te parę nędznych megaherców to
> zbyt mało żeby ryzykować destabilizację pracy systemu czy utratę danych
> na przetaktowanym dysku.

Mam Abita NF7S i nie bawię się w overclocking (no może mały :)), na
podstawie 3 miesięcznych obserwacji uważam że nforce2 jest chipsetem który
spełnił moje oczekiwania. OK, może nie jest tani, ale akurat w tej kwestii
IMHO nie ma co oszczędzać, żeby potem nie jęczęć: wiesza się , nie wykrywa
mi CDROM-u, itp pierdoły.

Pozdrawiam
Jurek