Re: Zniknal wpis z tablicy partycji

Autor: Maciej Bartosiewicz (maciej.bart_at_interia.pl)
Data: Tue 10 Jun 2003 - 15:41:52 MET DST

"Marcin" <czopster_at_o2.pl> wrote in message

> probuje

> Ale chyba znikniecie partycji, ew. program do jej poprawienia, chyba
> kwalifikuje sie do zadania pytania na grupe sprzetowa?
>
> PZDR
> Marcek

Witam

Mialem kiedys taki problem - gosciu mial starego nowela która wymagala malej
partycji DOS (32MB) i tam dalo sie odzyskac wpisy partycji poleceniem z
dyskietki botowalnej od Win98SE .

fdisk /mbr --- napraw master boot rekord

Ale fdisk musial umiec przeczytac przed naprawa dane o partycjach --- jak
nie widzi zadnej to nie uruchamiaj .

Sprawdz ze fdisk obsluguje twojej wielkosci dysk .

Pozdrawiam