Re: Problemy z RADEONEM

Autor: Shaman (mynews_at_space.pl.usunto)
Data: Tue 10 Jun 2003 - 15:44:12 MET DST

> Jedyny mankament jaki zauważyłem to duża jasność wyświetlanego obrazu, ale
> ją da się zredukować sterownikami.
> Z tym, że po wyjsciu z jakiejkolwiek gry ta jasność w windowsie znów się
> zwiększa. Wtedy tylko wystarczy wejśc do sterów i ponownie potwierdzić
> zmniejszenie jasności.
> Trochę to upierdliwe, a do tej pory nie znalazłem na to sposobu by po
> wyjściu z gry ta jasność była taka jak ustawiłem w sterach.
>
> Może ktoś ma (miał) podobny problem i jakoś go rozwiązał. Czy to jakaś
wada
> fizyczna sprzętu ??

?? a w Catalystach nie bawiłeś się przypadkiem zakładką Barwy? można tam
ustawić oddzielne ustawienia gamma, jasności itd dla pulpitu i oddzielne dla
FullScreen - faktycznie nie zawsze powraca do tych ustawień z pulpitu.. ale
jeśli masz jasny monit i nie musisz zwiększać jasności w sterach to ustaw
sobie dla fullscreen takie same wartości jak dla pulpitu i powinno być OK

PZDR
Shaman