Re: nagrywarka samsung

Autor: K.R.A (kravx_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 08 Jun 2003 - 23:15:17 MET DST

trzmiel napisał:

> no zakupu samsunga i to jeszcze uzywanego to tylko pogratulowac :-)))
> no chyba ze za 1 piwo go kupiles...
>
> jaki masz system operacyjny ? moze sprobuj wgrac stery ASPI (looknij na
> www.cdrinfo.pl), sprawdz czy DMA wlaczone, jaki to model nagrywary ?

1. Nie mój sprzęt.
2. Nie jest kupiony, tylko wyjęty ze starego kompa, gdzie chodził przez
rok bezproblemowo (gościu poprostu zmienił kompa a nagrywarkę zostawił)

A co do sterów to chyba nie to bo już bios ma (przeważnie) problemy z
wykryciem.

Normalnie to bym powiedział że dożywa swoich dni, ale jak już
wspomniałem w 2-ch kompach chodzi bezbłędnie więc dlatego pytam.
Podłączyłem oprócz CDromu także nagrywarę Lgika o chodzi.

Jakby ktoś miał jakieś wytłumaczenie tej sytuacji...

K.R.A.