Re: nagrywarka samsung

Autor: Dariusz (darekzal_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Sun 08 Jun 2003 - 13:06:23 MET DST

K.R.A <kravx_at_poczta.onet.pl> napisał(a):

> Witam.
> Mama problem - komputerek chodził bezbłędnie doczasu gdy zamontowałem
> używaną nagrywarkę samsunga. Przeważnie to wogóle nie wykrywa jej i
> blokuje ładowanie systemu, czasami pozwoli na uruchomienie, ale widzi
> cdeki jakby były puste.
> Można by pomyśleć, że
> sprzęt do d..., ale w dwóch innych kompach nie sprawia problemu.
> Próbowałem przestawiać mas/sl, zmieniałem taśmy itp, CDrom na tych
> samych ustawieniach chodzi bezproblemowo.
>
> Płyta MSI kt3, Axp 2600+ Pamięć kingston, karta gf 3Ti

> [...]
A moim zdaniem jest to wina płyty, patrząc na Twój sprzęt to widzę, że
przeinwestowałeś i nie starczyło Ci na nagrywarkę firmy Plextor albo Sony ;).
Sprzedaj MSI, kup ECS-a,za resztę piwo i idę o zakład,że z nagrywarką Samsung
nie będzie problemów.
Happy user CDRW Samsung 16x10x32 (i nie zamienię na szybszą!) i ECSa
Pozdrowienia
Dariusz