Celeron300 - odblokowanie mnoznika?

Autor: Zurek (darzur_at_skasuj_to.box43.pl)
Data: Sun 08 Jun 2003 - 23:10:06 MET DST

Witam. :)

Właśnie zauważyłem u swojej dziewczyny stareńkiego celerona 300 (tego bez
cache'u) a z tego co pamiętam to bardzo ładnie kręciły się one nawet do
450MHz i wyżej. Niestety jest z tym mały problem bo celek ma zablokowany
mnożnik a płyta pozwala ustawić FSB na maksimum 83MHz (to intelowski LX).
Moje pytanie do was dotyczy tego czy mozna odblokować mnożnik w tym
procku. O ile mnie pamięć nie myli to trzeba było pozaklejać któreś z
pinów na złączu - tylko właśnie problem w tym które i czy to wogóle o ten
procesor chodzi?? Myślę, że gdybym puścił go na 450MHz to dałoby się już
w miarę płynnie oglądać DivX. W tej chwili przy 370MHz jeszcze trochę
haczy na niektórych filmach.

Pozdrufka :)

--
Żurek