Re: nagrywarka samsung

Autor: Grzegorz Domagala (grzegorz.domagata_at_chello.at)
Data: Sun 08 Jun 2003 - 18:14:52 MET DST

K.R.A <kravx_at_poczta.onet.pl> wrote:
> sprzęt do d..., ale w dwóch innych kompach nie sprawia problemu.
> Próbowałem przestawiać mas/sl, zmieniałem taśmy itp, CDrom na tych
> samych ustawieniach chodzi bezproblemowo.

Ze tak zapytam - wlaczales ta nagrywarke jako jedyne urzadzenie na tasmie?
Z ropaczliwego tonu domyslam sie ze probowales wszystkiego poza wyrzuceniem
kompa za okno ale mozliwe ze to przeoczyles :))
Ja mialem nieco podobny problem z nagrywarka philips - wprawdzie plyty
mozna bylo zwykle czytac czytac ale zapis sie zawsze sypal - winowajca byl moj
ulubiony CD-ROM aztech 8x - tak to bywa kiedy sie spina razem prechistoryczny
cd chodzacy na pio4 z nagrywarka na dma .....

--
Tutaj sygantura Grzegorza Domagaly - jesli chcesz wyslac do niego wiadomosc
pisz pod adres grzegorz.domagata_at_chello.at i niezapomnij dodac