nagrywarka samsung

Autor: K.R.A (kravx_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 08 Jun 2003 - 01:50:23 MET DST

Witam.
Mama problem - komputerek chodził bezbłędnie doczasu gdy zamontowałem
używaną nagrywarkę samsunga. Przeważnie to wogóle nie wykrywa jej i
blokuje ładowanie systemu, czasami pozwoli na uruchomienie, ale widzi
cdeki jakby były puste.
Można by pomyśleć, że
sprzęt do d..., ale w dwóch innych kompach nie sprawia problemu.
Próbowałem przestawiać mas/sl, zmieniałem taśmy itp, CDrom na tych
samych ustawieniach chodzi bezproblemowo.

Płyta MSI kt3, Axp 2600+ Pamięć kingston, karta gf 3Ti

Ma może ktoś jakieś pomysły, bo mnie się już @#$ trafia.

Z góry thx.
K.R.A