Re: GeForce 2 MX 400 64MB

Autor: Hannibal (Lukasz33_at_xl.wp.pl)
Data: Sun 08 Jun 2003 - 18:06:23 MET DST

> Jest sobie taka karta - GeForce 2 MX 400 64MB SDR (bezfirmówka).
>
> Pytanko o ile orientacyjnie i bezpiecznie można ją podkręcić - gdy
> ma tylko radiator, a wiatraczka nie (standardowo core: 200, mem: 166)?

Ja mam GeForce 2 MX 200 64MB SDR (bezfirmówka radiator + wentyl) i
podkręciłem ją pamięć i procesor o 25 punktów. Wszystko działało nawet mała
różnica wydajności w grach była. Ale po 10 min grania przy otwartej obudowie
karta nagrzewała się tak, że nie dało się jej dotknąć.

Dołączam się więć do pytania: o ile bepiecznie można ją pokręcić ?