Karty dzwiekowe.

Autor: slovyck (slovyck_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 08 Jun 2003 - 16:28:21 MET DST

Czesc.

Chce zmienic kartę dźwiękową na lepszą. Skłaniałem się ku jakiemuś SOund
Blasterowi (na przykład taniemu "Live!"), ale odkad przeczytalem pewien test
karty dzwiekowej zastanawiam się nad wyborem. Dużo w nim (tescie) miejsca
poswiecono decybelom - ile ich moze wychwycic ludzkie ucho, jaki maja wplyw
na dziwek i jego jakosc itp. Wyszlo ze ta karta malo znanej firmy jest duzop
lepsza od innych kart bardziej znanych firm.

Mozecie mnie oswiecic o co w tych decybelach chodzi? Sorry za taki
ogolnikowy opis, ale test ten czytalem dosc dawno i neiwieele pameitam.