szukam programu do formatowania...

Autor: kermeet (vrplus_at_poczta.DOT.onet.DOT.pl)
Data: Sun 08 Jun 2003 - 16:41:55 MET DST

witam,

szukam programu do formatowania HDD. Ostatnio jak formatowalem,
to miałem taki fajny mały programik, który mi się strasznie
spodobał. Tylko, że mi go gdzieś wcięło i nie mogę go teraz
znaleźć... Może ktś z grupowiczów mi podpowie, co to był za
program?

- chodził pod dosem
- miał takie niebieskie tło
- można się było poruszać za pomocą klawiszy strzałek wybierając
opcje

albo po prostu napiszcie, jakie programy do formatowania dysków
znacie, a ja przeszukam net i może w końcu znajdę to, czego
szukam...

dzięki i pozdrawiam

--
| gg: 1639577 | icq: 161834429 | vrplus at poczta onet pl |