Re: Karty dzwiekowe.

Autor: Klaudiusz (fatla_at_nospam.poczta.fm)
Data: Mon 09 Jun 2003 - 09:54:06 MET DST

> Dużo w nim (tescie) miejsca
> poswiecono decybelom - ile ich moze wychwycic ludzkie ucho, jaki maja
wplyw
> na dziwek i jego jakosc itp. Wyszlo ze ta karta malo znanej firmy jest
duzop
> lepsza od innych kart bardziej znanych firm.
> Mozecie mnie oswiecic o co w tych decybelach chodzi? Sorry za taki
> ogolnikowy opis, ale test ten czytalem dosc dawno i neiwieele pameitam.

ROTFL ... wiesz gdzie dzwonia ale nie wiesz w ktorym kosciele.
dB to jednostka natezenie dzwieku (w tym przypadku) jest liczona jako 20 log
x. A reszte doczytaj w dowolnej ksiazce poswieconej akustyce.
Poza tym dB jest tez miara przesluchu, tlumienia itd... a sprzety audio nie
testuje sie na glosnosc lecz np, na pasmo przenoszenia, przesluch miedzy
kanalami, czystosc oddawania barwy dzieku ...

NTG, polecam pl.rec.audio

Klaudiusz