Re: Przedluzacz tasmy IDE lub alternatywa

Autor: Robert \(por Borewicz\) (robert_oswiecim_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 08 Jun 2003 - 14:09:39 MET DST

Myślę, że to dość dobry, szybki i niedrogi sposób (30-40zł)

> Witam!
> I zamiast dysk myk do szuflady, szufladę do obudowy i już,
> to będzie musiał
> zamontować swoją obudową w cudzym komputerze.;--))

A po co?
Przecież do tej pory (prawdopodobnie) jeżeli podpinał swego twardziela do
czyjegoś komputera to odkręcał tylko jedną blachę obudowy i podłączał HDD
tylko taśmą IDE leżący na stole.
Więc teraz zrobi to samo tylko, że HDD zamiast luzem będzie w szufladzie i
obudowie do szuflady.

Zgoda ?

Pozdr.
Robert M.