Re: Przedluzacz tasmy IDE lub alternatywa

Autor: Kompaner (kompaner_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 08 Jun 2003 - 12:13:24 MET DST

> kieszen sklada sie z szuflady i obudowy; obudowa posiada zlaczke do
> przypinania tasmy IDE - wyglada na to, ze wlozysz dysk na stale do
> kieszeni i bedziesz go nosil do ludzi razem z obudowa;

Witam!
I zamiast dysk myk do szuflady, szufladę do obudowy i już,
to będzie musiał
zamontować swoją obudową w cudzym komputerze.;--))
Cholerka, często szuflady nie pasują do innych obudów, niestety.
Pomysł jest, ale chyba nie o to mu chodziło.
Ale nawet, gdyby znalazł miniprzejściowkę, to dysk z taką nakładką nie
wejdzie nijak do szuflady.
Kwadratura koła.
Kompaner
PS. Po przemyśleniu wydaje mi się jednak Twój pomysł najlepszy w
danych warunkach brzegowych.
Pozdrawiam Adasiu.