Re: wakacyjny pad dysku? i mini historia

Autor: xaliemorph (gordonfreeman[fuck.spam)
Data: Sun 08 Jun 2003 - 14:03:08 MET DST

Użytkownik "alkos" <TNIJalkos_at_o2.pl> napisał w wiadomości
> Już po tym zrobiłbym gruntowny backup i poszedł z nim do sewisu/ kupił
nowy.
> Teraz to już wpadłeś, chłopie, po uszy.

Wiem lenistwo, mnie siem nie chciało. W sumie tak wiele nie chcę odzyskać
tylko głównie ulubione bo tam było mnóstwo ciekawych stronek (czy programiki
czy inne), których to tak łatwo nie odzyskam (miesiące latania po sieci, i
nie wszystko wyszukiwarka wypluwała, link po linku czy newsu i tak dalej). A
tego mi najbardziej żal bo tego było multum. No hasła se nie zapisałem, i
się głowię po co ja ten adres wypisuję skoro hasła do niego nie mam? Admini
onetu będą robić problem?