Re: usuwani sterownikow do HP690

Autor: Woj2s (wojtek-b_at_wytnijto.go2.pl)
Data: Fri 06 Jun 2003 - 22:27:49 MET DST

Jozef napisał:

> Podejrzewam, że jednak drukarka.
> Autotest działa na nie podłączonej drukarce. Jeżeli dobrze pamiętam
> trzymasz przycisk od wysuwania papieru, włączasz drukarkę, chwilę
> czekasz, potem puszczasz przycisk od wysuwania papieru a następnie
> puszczasz przycisk wyłącznika. Powinna wydrukować tekst i obrazek -
> zdaje się jakieś liście.
> Józef

Hmmm, nie wiem jak jest w HP 690, ale w 840C najpierw muszę przytrzymać
przycisk włączający drukarkę i dopiero wcisnąć ten od wysuwania papieru
/a ile razy to już zależy jaką strone testową chcę wydrukować/.
Zaś sterowniki najlepiej usunąć z panel sterowania=>dodaj usuń programy,
jeśli 690 ma taką opcję.

--
Pozdrawiam życząc Miłego Dnia!
Wojtek B.