Re: Flash a`la Maxtor

Autor: Woj2s (wojtek-b_at_wytnijto.go2.pl)
Data: Fri 06 Jun 2003 - 22:46:16 MET DST

Andrzej napisał:

> Użytkownik "Woj2s" <wojtek-b_at_wytnijto.go2.pl> napisał w wiadomości
>

> Hmm, nie wiem co tak strasznego i tragicznego jest w:
> "w kraju wschodnio- przyściennym/.", że aż przepraszać
> jesteś zmuszony?

Nieee, przeprosiny były za to co przed nawiasem :-))). Chodzi o to, że
nie pamiętam czy to była Łotwa, Ukraina czy Białoruś, ale i tak raczej
nie zdecyduję się ściąganie z tamtąd dysku. Chociaż, cholewcia, może to
jest pomysł?

> Gdyby to chodziło o jakąś pipidówkę
> na zachodzie kraju to byś inaczej to ujmował? Ja mieszkam
> we wschodniej części naszego kraju, ale nie rozumiem tej
> ironii w tym zawartej, a najbardziej tego "przyściennym"?
> Jest pojęcie "ściana wschodnia"(kraju), ale i jest "ściana
> zachodnia", ale nie ma nic o "przyściennym".
> Wolę już mieszkać w tej wyszydzanej przez Ciebie części kraju

Ja wolałbym Skarżysku-Kam., może nie taka pipidówa, ale moje natywne miasto.

> niż w tej podupadłej Łodzi pełnej wszelkiej maści aferzystów
> z lekarzami handlującymi ludzkim życiem na czele. :)

To to jeszcze nic, a te beczki ze zwłokami dzieci, brrr...
A tak BTW, NTG :-)?

--
Pozdrawiam życząc Miłego Dnia!
Wojtek B.