Re: usuwani sterownikow do HP690

Autor: Jozef (jozef000_NO_SPAM__at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 06 Jun 2003 - 09:42:22 MET DST

> gdzie i jak sie smaruje prowadnice?
Gruby wałek pod klapką. Wyczyścić a potem posmarować. Ja smaruję
olejem do maszyn precyzujnych.
> czy drukarka musi byc podlaczona zeby wydrukowac autotest?
> Gdy wlanczam niepodlaczona drukarke trzymajac najpierw ten przycisko
do
> wysuwania to mi mruga ten przycisk to wyciagania papieru ale nic nie
> drukuje....

Podejrzewam, że jednak drukarka.
Autotest działa na nie podłączonej drukarce. Jeżeli dobrze pamiętam
trzymasz przycisk od wysuwania papieru, włączasz drukarkę, chwilę
czekasz, potem puszczasz przycisk od wysuwania papieru a następnie
puszczasz przycisk wyłącznika. Powinna wydrukować tekst i obrazek -
zdaje się jakieś liście.
Józef