Re: LCD vs CRT

Autor: Wojtek (wojtas9988_at_wp.pl)
Data: Fri 06 Jun 2003 - 16:55:21 MET DST

Użytkownik "Dybot" <rozNoSpAm_at_widzew.net> napisał w wiadomoœci
> (prosze wziasc pod uwage
> ze czasami spedzam przy kompie ponad polowe dnia i bede pracowal na tym
CRT
> w rozdzielczosci 1024x768 przy 120Hz)

Nie napisales najwazniejszego - do czego bedziesz uzywal monitora.
Ja tez duzo siedze przy kompie i mam LCD. Polecam.
Ale jesli jestes np. grafikiem to na obecnym etapie LCD sa za kiepskie
(gorsze kolory, jednak wystepuja smugi i duzo wolniejszy obraz, kolory
zalezne od kata patrzenia, itd.)

Wojtek