Zintegrowana sieciowka->dlugie uruchamianie

Autor: fss (fss_at_o3.pl)
Data: Fri 06 Jun 2003 - 14:39:42 MET DST

Mam zintegrowaną kartę sieciową w płycie głównej Abit BE7.
Cały czas miałem SDI więc była ona nieużywana. Przesiadłem się na Neo+ i
teraz ja wykorzystuję.
Problem jest taki że podczas uruchamiania systemu WinXP wyświetla sie pulpit
parę ikonek z autostartu i stop. System nic nie robi zajetość proca pokazuje
0% po wejsciu do eksploratora nie rozwijają się dyski. Zupełnie jak by go
coś przyblokowało. I tak trwa jakieś 20 sekund po czym doładowuje getright,
gg i takie tam i jest już zupełnie normalnie. Przez te 20 sekund nie można
też nawiązać połączenia. Jakieś sugestie?