Re: najcichszy wiatrak do zasilacza

Autor: Wojtek (wojtas9988_at_wp.pl)
Data: Fri 06 Jun 2003 - 12:44:35 MET DST

Użytkownik "Larus" <larus_at_silesianet.pl> napisał w wiadomości
> Niestety, co do cichości kompa to ja mam fioła. I osobiście wiem co
> słyszę. Jest to na pewno *cichutki* wentylator. Ale wyraźnie słyszę
> zarówno szum wytwarzanego "wiatru: jak i łożsyko. Osobiście uważam, że
> jest on głośniejszy niż bardzo (4V) wyciszony Zalman 80mm. Niesłyszalny
> praktycznie to dopiero jest na 7V i zawieszony swobodnie. Inaczej po
> prostu sobie buczy. Ale mam tylko jeden egzemplarz do oceny :(

A ja testuje dwa (obudowa i zasilacz). I NA PEWNO lozyska nie slychac.
Slychac przy idealnej ciszy i z bliska powietrze, ale tego sie nie da
uniknac przy chlodzeniu wiatrakiem.
Sprzet mi sie nie grzeje za bardzo, wiec zasilacz spowalnia obroty,
dodatkowo tez troche spowolnilem PAPST w obudowie za pomoca fanmate. Ale to
nie bylo nawet konieczne. Tez jestem maniakiem cichosci :)
Przy uchylonym oknie w nocy nie slychac kompa. To mi wystarczy. W nocy przy
idealnej ciszy slychac jednostajny szum powietrza (ale w takich warunkach
przeciez nawet monitor slychac i wodne chlodzenie pewnie tez). Poprzednio
slyszalem tykanie lozyska, co bylo denerwujace (nierownomierny dzwiek jest
jakby bardziej slyszalny). A teraz jest ciszej i do tego ladny szum :)

PS. Moze masz inny model? Zobacz zdjecia mojego na Allegro. Wystarczy
wyszukac PAPST :)

Wojtek