Re: TVout - odswiezanie telewizora

Autor: wybuch (wybuch_at_op.pl)
Data: Fri 06 Jun 2003 - 10:13:08 MET DST

Użytkownik "moonman" <adres_at_antyspamowy.pl> napisał w wiadomości
> Witam!
> Od niedawna mam Ati Radeona 7000 podlaczonego do TV przez kabel S-VIDEO +
SCART (EURO).
> Po wielu probach i przeszukiwaniu usenetu udalo mi sie ustawic dobrej
jakosci obraz i dzwiek.
> Ale.. przeszukujac wlasnie USENET trafilem na post, w ktorym user skarzy
sie, ze popsul TV
> (a dokladnie odbior sygnaluVIDEO) poprzez ustawianie np. 85Hz dla TV.
>
> TV do ktorego podlaczam kompa to Samsung Plano 29'' _50Hz_.
> A na zakladce EKRANY mam ustawione 60Hz dla TV, nizej zejsc nie moge bo to
najmniejsza wartosc jaka moge
> ustawic...
>
> W sumie to nie chce mi sie wierzyc, zeby sygnal S-VIDEO zawieral
inforamcje o odswiezaniu, ale zona mnie zywym
> ogniem bedzie przypalac jesli popsuje TV ;).
>
> prosze o komentarze, jak to faktycznie jest z tym odswiezaniem dla TV
> pozdrawiam
> moonman

mam Radeona 7500 podlaczonego do telewizora LG 25" tez 50 Hz
dokladnie takim samym kabelkiem jak ty do LG Euro zlacze a do karty S-Video
kabel jest podpiety z obu stron na stale, ma dlugosc okolo 23 m obraz na
filmach zyleta
czesto zmieniam odswierzanie na kompie sprawdzaja nowe gry (monitor max
idzie na 85Hz)
kilka razy zdarzylo mi sie na 100 % miec inne odswierzanie na monitorze niz
na LG .
i wszystko dziala OK.
to chyba uszkodzenie karty u tego goscia

(pytanie dodatkowe a Radeona czy jesli masz podlaczony kabel z dwoch stron
to podczas uruchamiania
win startuje w pelnym oknie na monitorze czy w zmniejszonym ??? ja mam male
okienko, pelen ekran pojawia sie
dopiero podczas startu tapety w win ???)
co ty na to