Re: TVout - odswiezanie telewizora

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Fri 06 Jun 2003 - 10:38:52 MET DST

> (pytanie dodatkowe a Radeona czy jesli masz podlaczony kabel z dwoch stron
> to podczas uruchamiania
> win startuje w pelnym oknie na monitorze czy w zmniejszonym ??? ja mam
male
> okienko, pelen ekran pojawia sie
> dopiero podczas startu tapety w win ???)
> co ty na to

nie przeskoczysz !!

tak dzielaja RADEONY, ze uruchamiaja dualView juz na starcie (nawet w BIOS
mozesz grzebac na TV) - niestety podczas tego trybu nie ma mozliwoscie
regulacji trybu tylko zwykle klonowanie monitor 60Hz a TV 50Hz

jak masz za male to sobie zatrzymaj w DOS i w OSD monitora powieksz ... i
zapisz