TVout - odswiezanie telewizora

Autor: moonman (adres_at_antyspamowy.pl)
Data: Fri 06 Jun 2003 - 09:40:26 MET DST

Witam!
Od niedawna mam Ati Radeona 7000 podlaczonego do TV przez kabel S-VIDEO + SCART (EURO).
Po wielu probach i przeszukiwaniu usenetu udalo mi sie ustawic dobrej jakosci obraz i dzwiek.
Ale.. przeszukujac wlasnie USENET trafilem na post, w ktorym user skarzy sie, ze popsul TV
(a dokladnie odbior sygnaluVIDEO) poprzez ustawianie np. 85Hz dla TV.

TV do ktorego podlaczam kompa to Samsung Plano 29'' _50Hz_.
A na zakladce EKRANY mam ustawione 60Hz dla TV, nizej zejsc nie moge bo to najmniejsza wartosc jaka moge
ustawic...

W sumie to nie chce mi sie wierzyc, zeby sygnal S-VIDEO zawieral inforamcje o odswiezaniu, ale zona mnie zywym
ogniem bedzie przypalac jesli popsuje TV ;).

prosze o komentarze, jak to faktycznie jest z tym odswiezaniem dla TV
pozdrawiam
moonman