Re: usb - test

Autor: at (adamzz5_at_f2virt.onet.pl)
Data: Thu 05 Jun 2003 - 19:14:09 MET DST

> Typowe dla tego modelu drukarki. Drukarka i port USB są dobre - coś
> jest pochrzanione w sterownikach. Sam to przećwiczyłem :-/
> A oto rozwiązanie (uzyskane z supportu HP):
> 1. Jeśli masz płytę na chipsecie VIA to trzeba zainstalować "VIA USB
> Patch" - szukaj na stronie VIA lub producenta płyty głównej. Jeśli to
> nie wystarczy lub płyta na innym chipsecie to:
> 2. Dodaj do systemu nową drukarkę HP690C z dysku instalacyjnego
> Windows. Ale UWAGA: podczas instalacji należy wskazać port USB (_nie
> LPT_) jako wyjście.
> 3. Ustawić drukarkę HP690C jako domyślną.
> [...]

no jeszcze nie :(

Zainstalowalem toto "usb filter patch 1.10" sciagniete z viaarena.com.
To samo....
Przytocze moze dokladnie komunikat

Dzieje sie to przy drukowaniu z jakiegokolwiek programu.
" Podczas zaposywania do USB/DESKJET_656C/TH1AM1C0QQ shystapil blad drukarki
(HP DeskJet 690C).
Wystapil blad podczas drukowania do portu. Sprawdz w ustawieniach, czy
drukarka uzywa wlasciwego portu"

Oczywiscie dodalem hp690 i to ja wybieram przy drukowaniu. Ale nici.....