Re: usb - test

Autor: Razor (qzwo_at_jc.cy_ROT13)
Data: Thu 05 Jun 2003 - 17:56:44 MET DST

Dnia: 04 cze 2003, "at" w wiadomości
"news:bblmg1$ja0$1_at_atlantis.news.tpi.pl" napisał(a):

> Ale bodajze podczas drukowania pojawia sie blad typu : nie mozna
> drukowac do portu czy jakos tak

Typowe dla tego modelu drukarki. Drukarka i port USB są dobre - coś
jest pochrzanione w sterownikach. Sam to przećwiczyłem :-/
A oto rozwiązanie (uzyskane z supportu HP):
1. Jeśli masz płytę na chipsecie VIA to trzeba zainstalować "VIA USB
Patch" - szukaj na stronie VIA lub producenta płyty głównej. Jeśli to
nie wystarczy lub płyta na innym chipsecie to:
2. Dodaj do systemu nową drukarkę HP690C z dysku instalacyjnego
Windows. Ale UWAGA: podczas instalacji należy wskazać port USB (_nie
LPT_) jako wyjście.
3. Ustawić drukarkę HP690C jako domyślną.
4. WAŻNE: NIE USUWAĆ drukarki (i sterowników) HP656
5. Drukować i zapomnieć o problemach, które opisałeś :)

--
 ___ **Pozdrawiam Razor**