Re: usb - test

Autor: Razor (qzwo_at_jc.cy_ROT13)
Data: Thu 05 Jun 2003 - 19:56:54 MET DST

Dnia: 05 cze 2003, "at" w wiadomości
"news:bbntkv$dt8$1_at_atlantis.news.tpi.pl" napisał(a):

> no jeszcze nie :(

Przykro mi :-( Chciałem dobrze...

> Zainstalowalem toto "usb filter patch 1.10" sciagniete z
> viaarena.com. To samo....
> Przytocze moze dokladnie komunikat
>
> Dzieje sie to przy drukowaniu z jakiegokolwiek programu.
> " Podczas zaposywania do USB/DESKJET_656C/TH1AM1C0QQ shystapil
> blad drukarki (HP DeskJet 690C).
> Wystapil blad podczas drukowania do portu. Sprawdz w
> ustawieniach, czy drukarka uzywa wlasciwego portu"
>
> Oczywiscie dodalem hp690 i to ja wybieram przy drukowaniu. Ale
> nici.....

No cóż... jestem zaskoczony. Rozwiązanie, które Ci podałem, uzyskałem
w końcu z supportu HP po długich bojach z tą drukarką. U mnie
zadziałało - sprawdziłem je osobiście na 2 różnych komputerach, na
których wywalało mi taki sam komunikat (na jednym z nich chodzi to
już parę miesięcy). Poza tym z rozwiązania tego skorzystało też parę
osób z usenetu z dobrym skutkiem (tak napisali).
Czy drukarka w ogóle coś drukuje (np. pół strony), czy od razu wywala
ten komunikat? Czy na tym porcie USB "chodzą" inne urządzenia? A
próbowałeś z innym kabelkiem USB?

--
 ___ **Pozdrawiam Razor**