Autor: Razor (qzwo_at_jc.cy_ROT13)
Data: Thu 05 Jun 2003 - 19:56:54 MET DST
Dnia: 05 cze 2003, "at" w wiadomości
"news:bbntkv$dt8$1_at_atlantis.news.tpi.pl" napisał(a):
>> 5. Drukować i zapomnieć o problemach, które opisałeś :)
>
> no jeszcze nie :(
Przykro mi :-( Chciałem dobrze...
> Zainstalowalem toto "usb filter patch 1.10" sciagniete z
> viaarena.com. To samo....
> Przytocze moze dokladnie komunikat
>
> Dzieje sie to przy drukowaniu z jakiegokolwiek programu.
> " Podczas zaposywania do USB/DESKJET_656C/TH1AM1C0QQ shystapil
> blad drukarki (HP DeskJet 690C).
> Wystapil blad podczas drukowania do portu. Sprawdz w
> ustawieniach, czy drukarka uzywa wlasciwego portu"
>
> Oczywiscie dodalem hp690 i to ja wybieram przy drukowaniu. Ale
> nici.....
No cóż... jestem zaskoczony. Rozwiązanie, które Ci podałem, uzyskałem
w końcu z supportu HP po długich bojach z tą drukarką. U mnie
zadziałało - sprawdziłem je osobiście na 2 różnych komputerach, na
których wywalało mi taki sam komunikat (na jednym z nich chodzi to
już parę miesięcy). Poza tym z rozwiązania tego skorzystało też parę
osób z usenetu z dobrym skutkiem (tak napisali).
Czy drukarka w ogóle coś drukuje (np. pół strony), czy od razu wywala
ten komunikat? Czy na tym porcie USB "chodzą" inne urządzenia? A
próbowałeś z innym kabelkiem USB?
-- ___ **Pozdrawiam Razor** | _ \ ___ ____ ___ __ | // _ ||_ / / _ \| _| |_|_\\_._\ /___|\___/|_|
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 10:23:57 MET DST