Re: Problem z karta graficzna i sterownikiem cdromu.

Autor: Adams (adams_at_as-soft.com.pl)
Data: Wed 04 Jun 2003 - 17:06:57 MET DST

Użytkownik <pawel8484_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Zwykly MX

Ale nie GF tylko detonatorow :)))

[...]
> zaraz po instalacji pierwsze co to detonatory i sruuu...
> Probowalem okolo 10 wersji :)

Powoli Mistrzu, ja tam widze niezly burdel :-))

Najpierw wyrzuc wszystkie detonatory
z systemu, zadnych katalogow nviwdia, zero
plikow inf o grafice.
Wyrzuc wszystkie smieci nvidi
ktore uruchamiaja sie w trakcie startu Windows
Teraz zainstaluj karte VGA PCI 16 kolorow.
Przywroc kompa do stanu normalnego
uruchamiania sie Windows.

Nastepnie zainstaluj sterowniki dostarczone
przez producenta karty i zobacz czy dzialaja
prawidlowo, nastepnie testuj detonatory.

> Ale inny geforce2mx mi dziala,
>natomiast ten dziala na innych kompach 8)

To nie jest wytlumaczenie
Pana problemow.
Czy ten inny GF2 identyczny
z twoim ?