Re: Problem z karta graficzna i sterownikiem cdromu.

Autor: pawel8484_at_poczta.onet.pl
Data: Wed 04 Jun 2003 - 16:39:05 MET DST

> Wazna jest wersja.

Zwykly MX

> Tzn jest cos takiego jak bootlog.txt , mozna popatrzec
> kiedy jest strzal.

rypie sie na... czcionkach
(pisze ze nie moze zaladowac)

> Bo w trybie awaryjnym nie dostaniesz przerwan urzadzen,
> tutaj nie kombinuj.

hm... byc moze ale inne urzadzenia maja napisane normalnie przerwania: muzyka
05, Drukarka iles tam, ...

> Wiec, IMHO, winne sa detonatory.
> Odinstalowac prawidlowo wszystkie smieci do
> grafiki, powyrzuc z reki i nastepnie
> zainstalowac od nowa prawidlowo sterowniki grafy.

zaraz po instalacji pierwsze co to detonatory i sruuu...
Probowalem okolo 10 wersji :)

> To juz ciekawostka.

Przezyje... :)

To najnowszy bios a propos poprzedniego maila. Probowalem zreszta ze
wszystkimi :(

> Ta plyta nie trzyma sie standartow stabilnosci

Ale inny geforce2mx mi dziala, natomiast ten dziala na innych kompach 8)