bin VS. iso

Autor: yezooz (green_yo_at_wp.pl)
Data: Wed 04 Jun 2003 - 17:09:51 MET DST

Witam, mam pytanko odnosnie roznicy miedzy tymi dwoma obrazow plyt.

Mam sciagniete z internetu obrazy plyt w formacie .cue i .bin ktore
zajmuja sporo ponad 700 MB.
Po otwarciu programem WinISO (i konwersji nim do formatu ISO) okazuje
sie ze plyta zajmuje okolo 100 MB mniej.
Moje pytanie to co zajmuej owe miejsce i czy moge bezkarnie
konwertowac takie plyty do ISO (zabezpieczenie najczesciej SecuROM).

Moglbym wprawdzie sprobowac nagrac taki plik na plyte ale wolalbym
otrzymac takie informacje od IMHO profesionalistow :)

Dzieki z gory i pozdrawiam.

˙ôžŻŹRǧzÜ)˘ťZ–ášÍëZţ™˙ţm§˙˙Ă ˙ŹŢľŻé—űŹzw­