Re: Zamykanie CD-ROMu

Autor: Marsjanin (06.2003.usenet_at_marsjanin.tk)
Data: Tue 03 Jun 2003 - 22:56:37 MET DST

        Usenetowy bot Zbyszek T. pod wpływem
        zwarcia wygenerował aż 22-liniowego posta:

>Za to już dawno ktoś wpadł na pomysł dużo lepszy - zapożyczony chyba z
>odtwarzaczy samochodowych, jednak z niezrozumiałych dla mnie przyczyn
>rozwiązanie to nie rozpowszechniło się. Chodzi mi oczywiście o mechanizm
>typu "slot-in", czyli szczelinę do bezpośredniego wkładania płyty zamiast
>szufladki.

Witam, częściowo sam sobie odpowiedziałeś - nie odtworzysz płytki 200
MB choćby. Podrugie - niezbyt zdrowe jest przejście przez tę
"prowadnicę" dla taniej płytki, z której lustro odkruszyć wyjątkowo
łatwo. W życiu bym czegoś takiego nie kupił - kumpel miał DVD (tez się
popsuło coś w nim). Ciężko się wyciągało płyty, trzeba było dość mocno
je pociągnąć, aby wyjąć z czytnika. Tania płyta może to kilka razy
przeżyje, ale wątpię, że na długą metę. :-(

--
-- Pozdrawiam -- Marsjanin --