Re: Chłodzenie wodne - czy kupić?

Autor: bart (bterebus_at_dilnet.wroc.pl)
Data: Mon 30 Jun 2003 - 18:02:32 MET DST

"Wojtas" <wojtas9988_at_wp.pl> wrote in message
> Użytkownik "Muzzy" <muzzy_at_adres.pl> napisał w wiadomości
> cichy
> przeciwienstwie

> coś
>
> Ten aluminiowo-miedziany jest tanszy i wystarczy.
> Ja kupilem Zalmana do AMD za 120 zl i jestem bardzo zadowolony. Wersje Oem
> mozna kupic za 70 zl na gieldzie.
> Dla prockow w okolicach 1.6GHz jeszcze nie czas na wodne chlodzenie,
> zwlaszcza slabej klasy. Taki wiatrak kupujesz raz i sie nie przejmujesz.
> Chyba nikt tu nie doradzi zeby kupic tanie wodne chlodzenie ... Tak to juz
> [...]

no bez przesady ja uzywam zestawu cpc
do athlona 2700+ i jest dobrze
pewnie - nie jest to high-end chlodzenie wodne ale nie ma byc za 110 zl
zajmuje troche miejsca to fakt
ale jesli chodzi o halas to jest super !
u mnie po sciszeniu wiatraka na zasilaczu
slychac tylko twardy dysk ......
sam zdecyduj ale moim zdaniem jezeli zalezy ci na ciszy to jest to dobre
rozwiazanie