Re: komp mi wykańcza dyski???

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Mon 30 Jun 2003 - 08:48:03 MET DST

Użytkownik "Pete67" <pete67_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Witam
> coś dzieje się z moim dyskiem...
>
> wymieniałem w serwisie już 2 razy na nowy i zawsze są takie same objawy...
> tak jakby mój komp "wykańczał" po kolei dyski....
> najpierw kilka badów do zaleczenia a potem już zostają na stałe.,..
> i niekiedy tak dziwnie pstryka.. i piszczy cichutko..!!!!
> zupełnie jakby dysk miał wewnątrz mały głośniczek.

to moze byc zasilacz,

nie zebym sie nabijal z najczestrzej odpowiedzi na grupie ....

ale sam w moim Codegenie Big Tower na org. zasilaczu mialem prblemy ze mi
sie dyski i nagrywarka nie podnosily, albo dysk stukal na starcie tak jakby
przy wlaczeniu mial za malo pradu i zaraz parkowal ...

szybko zmienilem na 300W ModeCom z regulacja obrotow za 115zl i jest OK ,
mimo ze poprzedni byl niby 350W