Re: przenoszenie systemu na inną płyte główną

Autor: RKubiak (rafal_kubiakNOSPAM_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 29 Jun 2003 - 22:48:11 MET DST

lbr_at_poczta.onet.pl wrote:
> Jeśli chcę wymienić płytę główną to czy przy przenoszeniu systemu (win98) ze
> starej płyty na nową nie nastąpi zamazanie boot sektora czy cos takiego. Chodzi
> mi generalnie o to czy moge wyjąc twardziela z jednego kompa i przenieść go do
> drugiego, ustawiając go tak aby ładował się system (win9X) i czy to nie
> spowoduje utraty danych.

jedna uwaga, ostatnio przechodzilem przez to i najpierw przed zmiana
plyty glownej zgraj drivery od plyty glownej na twardziela. u mnie win98
po zamianie plyty glownej nie odpalil cdromu (w koncu zmienilo sie
wszystko). U mnie zmiana z asus p2b na asus a7v8x przebiegla bezproblemowo.
pozdr i powodzenia
Ralf