Re: procek-plyta glowna:uzyc pasty?

Autor: Wonder (wonder34NOSPAM_at_poczta.fm)
Data: Sun 29 Jun 2003 - 22:51:48 MET DST

> Rozumiem, że ustosunkowałeś się _tylko_ do cytowanego kawałka
> wypowiedzi dotyczącego spalenia procka a nie do sensu używania
> pasty wogóle. ;)

Oczywiście, chodziło mi tylko o to że P4 w ogóle trudno spalić.

> 3. A jak zamiast 60' będzie 70'? To nie Athlon że można wodę gotować. :)

Tyle to nawet Pentium wytrzyma ;-)

> 4. Czy obniżając temperaturę układu o ileś-tam stopni przedłuża się
> jego czas życia o ileś-tam czasu? Może są to różnice na przykład
> 100 lat @ 50', 90 lat @ 60'? A może odpowiednio 6 i 5 lat? Nie wiem.

Podobno trwałość procesorów obliczona jest na 10 lat. Nawet jeśli skrócisz
mu życie o połowę, to za pięć lat będziesz i tak będziesz miał już inny
procesor. Ale to tylko teoria, ja mam starego Spectruma który pracuje już
ponad 20 lat, i jeszcze jest w świetnej kondycji. Co prawda, od pewnego
czasu nie pracuje zbyt intensywnie ;-)

> I tak wolę jak procek u mnie jest chłodniejszy niż cieplejszy (i
> chodzi tak jak powinien a nie wolniej).

No ja też

> 5. I najważniejsze: a Ty masz pastę na swoim procku? ;)

No pewnie, przecież to Athlon ;-)

Wonder