Re: przenoszenie systemu na inną płyte główną

Autor: Woj2s (wojtek-b_at_wywalto.go2.pl.invalid)
Data: Sun 29 Jun 2003 - 22:13:11 MET DST

Szanowna-y lbr_at_poczta.onet.pl lbr_at_poczta.onet.pl napisał-a w wiadomości <4aac.00001883.3eff25a4_at_newsgate.onet.pl>:

> ...czy moge wyjąc twardziela z jednego kompa i przenieść go do
> drugiego, ustawiając go tak aby ładował się system (win9X) i czy to nie
> spowoduje utraty danych.
> Za odpowiedź dzięki

Trochę NTG, ale niech tam...
 Ja najpierw zapisałbym cały mbr do pliku na dyskietkę startową /np.
mbrwork.exe/, bo miałem już różne przypadki. Ale potem jest tak, że
jeśli drugi komputer różni się hardwarem, to System będzie potrzebował
nowych sterów do wszystkiego. Więc płyta z instalką Win`a + instalki
sterów do płyty i kart wszelakich. Jeśli przenosiny na stałe, to ja
najpierw odinstalowałbym IE jeśli był uprade`owanym, a później zrobiłbym
reinstalację Win98 poprzez setup / p f albo setupcor.exe no i później
reszta sterowników.

--
Pozdrawiam życząc Miłego Dnia!
Wojtek B.