Re: karta graficzna do ogladania divx na TV

Autor: MaPia (mapia2_at_box43.pl)
Data: Tue 03 Jun 2003 - 14:06:02 MET DST

> taka abym
> obraz na TV mial jak najlepszy
>
> Procesor trochę cienki.
> Pytanie, jakie karty AGP może obsłużyć twoja płyta główna.
> Może jakiś stary Radeon 7500, 8500, albo 9100
> Wybieraj taki, który ma w komplecie przejściówkę na chinch.
> Do telewizora przejściówka (kostka) z EURO na gniazda: 2x chinch
> audio + chinch video Composite + S-Video. .
> Dla video kabel chinch - chinch.
> Gotowe kable są po 10 m.
> Można próbować kablem S-Video, ale osobiście nie spotkałem gotowego, o
> odpowiedniej jakości, trzeba lutować samemu.

co do kabla to na allegro masz kabel s-video + dźwięk z koncowka do TV Euro.
Chinch to strata jakosci jesli karta ma wyjscie s-video. Karta to tylko
jakas ATI najlepiej od 7000 w gore.musisz sprawdzic czy twoja plyta
obsluguje agp x4 to rozwiazaloby sprawe, jesli tylko agp x1 x2 to poszperaj
na grupie a znajdziesz odpowiedx. procek wsytarczy ci do divx. co do kosztow
to karta w granicach100-200 zl. zalezy ile planujesz wydac, mozes znp znalez
tnt2 z tv-out ale jakosc obrazu bedzie zauwazalnie gorsza od tego co na ATI

MaPia