Re: karta graficzna do ogladania divx na TV

Autor: Jozef (jozef000_NO_SPAM__at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 03 Jun 2003 - 14:17:51 MET DST

> co do kabla to na allegro masz kabel s-video + dźwięk z koncowka do
TV Euro.
> Chinch to strata jakosci jesli karta ma wyjscie s-video. Karta to
tylko

Czy widziałeś gdzieś taki kabel działający?
Na różnych gotowych kablach S-Video (jeden nawet ze złoconymi
wtyczkami) uzyskiwałem obraz gorszy niż na Chinch Composite, natomiast
własnoręcznie robiony S-Video miał jakość obrazu taką samą jak
Composite (Radeon 8500 VIVO Sapphire). Może to cecha Radeonów?
Józef