hura hura hura

Autor: ronin (jamniol_at_interia.pl)
Data: Tue 03 Jun 2003 - 14:03:27 MET DST

Chcialem sie pochwalic, ze z pomocą was, uzytkownikow tej grupy (za
posrednictwem archiwimom ) w koncu udalo mi sie podkrecic moj procek.
Jednak jak sie okazalo, mimo wszystko potrzebuje waszej pomocy.
Moj komp to Soltek SL-75KAV KT 133. Tak mysle ze tak jest, bo mam
pamiec 133mhz, i w bosie widnieje ze z taka predkoscia pracuje. Procesor
to Duron 850. Bez zadnych przerobek procesora, osagalem tylko fbs ze 100
na 110. Czyli nie wiele, co dawalo 935mhz. Nie musialem nawet zmieniac
napiecia, ktore wynosilo 1,6V . Po zamalowaniu L1 odblokowal sie
mnoznik, i moglem nim krecic na prawo i lewo. zarowno w dol ,jak i gore.
   Niestety mimo zwiekszenia napieci do 1,825 , anawt 1,85 (max) nie
jestem w stanie wyciagnac wiecej niz 110 fbs. Ni pomaga zmiejszenie
mnoznika na 7,5 , czy nawet 7. Nie mam pomyslu co zrobic. obecnie
ustawielm go na 110 x 9.0 (opcjonalnie 111 x 9.0 alt to jest w fazie
testow) przy takim ustawieniu komp chodzi stabilnie. Ale ja chalem miec
przed wszystkim wyzsze fbs, a nie mnoznik. Co zrobilem zle?