Re: Dylemat zasilacze :)

Autor: Shaman (mynews_at_space.pl.usun.to)
Data: Mon 02 Jun 2003 - 23:56:43 MET DST

> No i co sie w zwiazku z tym bardziej oplaca. Sam zasilacz 360W
> (chieftec) za ok 210zl, czy obudowa z zasilaczem 300W (enlight), za
280-90?
> Bo pozniej, to za 70 zl, raczej samej obudowy klasy enlight nie kupie
> (chyba, ze tak, poprosze o info :))

sam sobie odpowiedziałeś - jeśli design Enlighta Ci pasuje to łykaj go...
ja za samą obudowę ModeCom'a bez zasilacza dałem 200,-.. do tego Chieftec
360W.. i razem wyszło 400,-

> Domyslam sie ze z enlightami, nie bedzie takich problemow jak z
> codegenem, ze kieszenie sa 4, ale plyta blokuje dwie :/? Jak z jakoscia,
> tych obudow? Jakies dodatkowe wiatraki sa? dobry przeplyw powietrza?

looknij na googlach - na pewno gdzieś trafisz na review.. Enlight to nie
jakaś tam firma kogucik.. nie powinno być problemów, ale warto poszukać
opinii bo nawet najlepszym zdarzają się wpadki

PZDR
Shaman