Re: Procesorki...

Autor: Piter (piter_at_honda.bt.pl)
Data: Tue 03 Jun 2003 - 13:20:44 MET DST

Użytkownik "Sniper" <sniper10000_at_NO_SPAM.poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:bbhrpe$oef$1_at_news.onet.pl...

> Heh, ładne zdjęcia. Kilkaset mega? Chyba zbyt wiele się ich na tej płycie
> nie zmieści - ze 2-3 sztuki :-) To bitmapy? Bo jak na JPEG'a, to chyba
> billboard zeskanowany musiałby być.

Byly to zdjecia zapiasane jak *.tif Tak o ile pamietram to byly 3 zdjecia
po 200 pare MB

> [...]
> System rozpoznaje je jako 4 urządzenia i faktycznie wydajność jest
potworna.
> Ale chyba nie o tym rozmawialiśmy, bo porównywaliśmy 2 konkurencyjne
> procesory (aczkolwiek z zupełnie innego przedziału cenowego). Gdybyś
> zobaczył 2 Athlony MP w akcji, również byłbyś zachwycony.

> Ciągle nie rozumiem, dlaczego porównujesz takie egzemplarze. Dlaczego nie
> weźmiesz w tym przypadku jego bezpośredniego rywala, czyli Athlona XP
2400+
> albo innego, kosztującego tyle samo ile ten Pentium IV 2400 MHz?

Porownuje te 2 egzemplarze bo Ty twierdzisz ze je przetestowales i piszesz
ze AMD Athlon XP 2200+ jest szybszy a to nie prawda!!

--
[    CT-OJA3T & Celeron 1.4 & 512 MB RAM     ]
[          Radeon 8500 LE 250/250 & SBLive           ]