Re: ASRock - czy to prawda...

Autor: benek (benek.benek_at_-wp.pl-)
Data: Tue 03 Jun 2003 - 11:39:50 MET DST

> To raz, a dwa czy przy takich częstotliwościach płta ci nie
> "świergocze". Mam na myśli dźwięki dobieghające z elementów RLC na
> płycie ? U mnie przy 2 GHz już sięniezły koncert zaczyna :-) Aczkowliek
> wsio stable ofkoz :)

na razie nie slysze bo FRII troche daje czadu - jak bede mial czas to moge
sprawdzic, zatrzymam na chwilke wentyl i sie wslucham !
to ma byc slychac caly czas czy tylko przy duzym obciazeniu ?

a teraz garsc pytan :-P
- czy ten U-COP dziala czy lepiej mu nie ufac ?
- czy Tobie tez podaje zafalszowane wyniki napiec ? przyklad BIOS i MBM
pokazuja mi ze 3.3V wynosi 3.15-3.17V a jak mierze miernikiem to wychodzi ze
jest 3.28-3.29V itp
- sprawdzales moze swojego procka na tych samych ustawieniach i z
identycznym chlodzeniem na jakiejs plycie zczytujacej temp. z diody
termicznej - chodzi mi o to ile mniej wiecej trzeba dodac *C do temp.
podawanej przez ASRocka np w MBM zeby byc blisko prawdy ?

pozdrawiam