Re: Super Grace Radeon 9100

Autor: Przemek (spam_at_spam.net)
Data: Tue 03 Jun 2003 - 00:35:09 MET DST

siemka

> 5600 ? Poczytaj dokładnie testy, nie jestem przekonany czy ta karta
> nie jest przypadkiem słabsza od ti4200.

A powiedz mi ktoremu benchmarkowi mozna teraz wiezyc? ;]
nVidia postarala sie aby wypasc znacznie lepiej w popularnych benchmarkach
:-(

Osobiscie wolalbym karte ATI, Radeona 9500Pro, niestety ten jest za drogi jak
na moja kieszen. :-|
Pozostaje Radeon 9100, ale w tym przypadku jakos nie mam przekonania a zebym
zauwazyl znaczna roznice. Tak wiec pozostaje poczekac do wakacji, moze bedzie
znaczna obnizka cen. ;]

pozdro