Re: ekonomiczna drukarka poszukuj

Autor: Cage (news_at_cage.civ.pl.nospam)
Data: Mon 02 Jun 2003 - 22:21:44 MET DST

Ble ble ble... kup laser... bo tusz drogi... G...O prawda :) Ja mam epsonika
480, drukuje ladnie, szybko w czarnym i w kolorze (zdjecia na papierze foto
wygladaja ok (720 dpi) a tusz... drogi? skadze znowu... zamiennik ARMOR
wlasnie wczoraj kupilem za... 18,5 PLN bo niedaleko szkoly jest ich magazyn
i sa tanie zamienniki... a starcza mi na dluuugo a drukuje sporo tekstu jak
na domowe warunki. kolorowy tusz kosztuje cos okolo 32 PLN (ARMOR). Tak wiec
jesli kupisz sobie jakeis nowe HP co ma tusze z glowica to niech ci ludzie
pisza ze tusze drogie itede itepe... a za 100-200 PLN takiego epsona kupisz
bez problemu, a tusze do innych podobnych modeli w podobnej cenie :) A nowy
epson z nizsszej polki na USB kosztowal ok 200PLN rok temu.